Si sa revenim la subiect ....de ce este important pretul in restaurante ?! Pretul pune valoare produsului pe care noi il consumam deasemenea pretul acopera cheltuielile de taxele despre care va vorbeam mai sus si cel mai important sanatatea ta nu este pusa in pericol .Exsista multi dementi in industria ospitalitatii care cred ca prin mancare ieftina poti atrage mai multi clienti fara ca sa realizeze mocirla in care se afla .Acolo unde macarrea este ieftina personalul este ieftin si un personal ieftin nu se ridica la un standard cel putin mediu de profesionalism.Acolo unde mancarea este ieftina nu se platesc taxe si impozite catre stat si catre angajati lucru care ne face sa ne gandim "ce fel de oameni lucreaza acolo?!".Ca sa aduci echipa de profesionisti intr-un restaurant este nevoie de investitii in calitatea serviciilor .Profesionistii nu vin sa munceasca pe minimul pe economie , profesionistii nu vin sa lucreze in medii ostile sau in medii unde nu au aparatura si conditii de munca optime si in ultimul rand un profesionist nu vine sa se faca de ras fata de clienti .Calitatea serviciilor este cel mai important lucru pentru un profesionist! Din pacate nu si pentru administratori .
Un meniu stufos nu poate asigura niciodata servicii de calitate .Mergi intr-un restaurant si vezi zeci de pagini intro lista menu si te ia durerea de cap mai ales cand iti poti da seama dupa spatiu ca bucataria restaurantului este cat camera ta de apartament .Evident ca ceva nu este in regula! Un meniu stufos releva lacomia administratorului la bani .Ce te faci daca ai 100 de preparate intr-un meniu si te tezesti ca intr-o zi se umple sala si toti for cate unul din prepratele pe care le ai in lista ? Evident ca este imposibil sa duci la bun sfarsit serviciul sau sa il scoti in conditii bune in asa fel incat clientul sa fie multumit de ce i-ai pus in farfurie. Cel mai important lucru pentru administrator este sa faca bani de pe urma prostimii.Vindem orice , oricat , in toate chipurile numai sa facem bani .Cand ai un meniu stufos depozitarea este indoielnica si tu ca si client trebuie sa iti dai seama ca 100 preparate nu pot fi depozitate intr-un singur frigider .Exsista niste reguli pe care trebruie sa le respectam .Riscul de imbolnavire este mult mai mare.Patronii nu investesc foiarte mult in partea de productie.Greseala mare se aface atunci cand mereu se doreste ca salonul sa fie cat mai cochet iar bucataria cat mai putin dotata ."Pe dinfara gardul si pe dinauntru leopardu' " Lucrurile ar trebuie sa fie in proportie egala cu mici diferente .Spatiul de prosductie trebuie sa fie mult mai mare decat cel de consumatie in acest fel se asigura fluxul corect si servicii de calitate .
Calitatea serviciilor reflecta calitatea umana din locul respectiv .In primul rand respectul fata de client trebuie sa fie maxim si aici ma refer la un respect comparativ cu serviciile oferite nu respect raportat la dorinte si fantezii pe care unii le au si le vor in farfurie .Este important ca ce ai in lista sa ii poti oferi clientului fara sa apara afirmatia , "stiti! nu aveam".Asta reflecta calitatea personalului angajat .Un preofesionist nu iti va spune niciodata "nu avem" sau sa dea din umeri .Metode de abordare sunt multe: "tocmai s-a terminat dar va putem oferi altceva ".Cu siguranta variante sunt multe .Mancarea trebuie sa fie gatita corect acesta este cel mai important lucru .Procedurile tebuiesc respectate in mod uniform .Este neprofesionist sa mergi intr-un restaurant si sa fii servit diferit astazi fata de ziua de ieri .

Toate aceste lucuri se intampla din cauza lacomiei pe care unii o au .Dureros este ca sunt unii profesionisti care fac partizanat cu acesti administratori evezionisti, corupti care prigonesc angajatii transformandu-i in niste sclavi pe plantatiile lor financiare.
No comments:
Post a Comment
Va multumesc !